דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת טיול מאורגן 

מאת    [ 23/06/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 1851 פעמים ]

טיולים מאורגנים

טיולים מאורגנים, הותאמו למי שלא בטוח כשהוא יוצא לבד לטיול, כמו כן הוא למי שרוצה להספיק לראות את היעדים העיקריים באותו יעד במינימום זמן שיבוזבז על חיפושים מיותרים. ולמי שרוצה להתפנק, שייקחו אותו שיחזירו אותו שיסבירו לו  במינימום מאמץ מקדים לטיול.
רוב המסלולים המוצאים, דואגים להכיל את אתרי התיירות המרכזיים בכל יעד וידע. מכיוון שהחברות המארגנות צריכות לקלוע לטעמם של קהל רב מאוד על מנת למשוך אותם לטיול המוצא. לכן הביקורים הם באטרקציות המרכזיות, וכל היתר נתון לרמת הידיעות של מדריך הקבוצה. דרך נוספת של החברות לקלוע לטעמם של הנוסעים הוא ע"י סיורי בחירה. ברוב המסלולים מעבר לתשלום על הטיול לפני היציאה החברות מציאות סיורי במהלך הטיול, אומנם הסיורים הם בתשלום נוסף, אך הנוסעים יכולים להחליט אם הם רוצים לצאת לסיור או לצאת לקניות או כל דבר אחר.
חשוב לבדוק לפני ההרשמה לטיול מאורגן מה חתך הגילאים של הנוסעים שיוצאים לטיול, כך שלא יקרה של אתם זוג צעיר בשנות השלושים ורוב הקבוצה מעל גיל שישים, הנושא החברתי הוא  חלק מהטיול, זה לא שאתם יוצאים כדי לחפש חברים חדשים, לפעמים כן, אבל זה לא העיקר. נושאי העניין שלכם ושל הבוגרים יותר לא תמיד יהיו זהים, או שקצה הטיול לא יותאם לכלל המטיילים ואתם תרגישו קצת זוחלים אחריהם. דבר נוסף שיש לבדוק לפני ההרשמה לטיול, כמות המקסימאלית של המשתתפים, יתכן שבמועד ההרשמה רשומים עשרים משתתפים , אבל עם הזמן עד יציאת הטיול ירשמו נוסעים נוספים והטיול יכול להגיע גם לחמישים נוסעים, יש הבדל משמעותי בין קבוצה של עשרים לחמישים. רצונות של חמישים נוסעים, המתנה בעליה וירידה מהאוטובוס עד כמה שזה נשמע שולי, בפועל זה יכול להיות משמעותי כאשר ממהרים או שעולים ויורדים כמה וכמה פעמים במשך היום. לכן מומלץ לשאול מראש מה תהיה גדל הקבוצה המקסימאלי ואולי להמתין לראות כמה ירשמו קרוב למועד הטיול, אבל יש להיות זהירים יכול להיות שיהיה ביקוש רב לטיול ואתם עלולים למצוא את עצמכם מחוץ לטיול. כך שאם תאריך יציאת הטיול מאוד חשוב לכם ואתם לא יכולים בתאריך אחר לא מומלץ להר על זה.
בקשות מיוחדות: אם אתם צמחונים, רגישים למוצרי מזון מיוחדים, וכו, יש לידע את החברה מראש על מנת שהמדריך ידע ויתארגן לזה מראש. כך שבטיסה יוזמן לכם האוכל הרצוי וגם במהלך הטיול בארוחות השונות ( אם יש), כאשר אתם פוגשים את המדריך בשדה התעופה, זה כבר מאוחר מידי הוא לא יוכל לארגן את זה לטיסה עצמה ובמהלך הטיול הארוחות מוזמנות מראש, כך שרצוי לידע אותו מראש ולקבל אישור שאכן הוזמן.

הטיולים המאורגנים אמורים לתת לנו שקט והנאה, אז תיהנו בטיול הקרוב שלכם.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב